Aantal berichten : 11 Leeftijd : 31 Registration date : 29-01-10
Onderwerp: Trial Legends. vr jan 29, 2010 11:54 pm
Ey robin.
Je kent me nog wel, ik wil graag een trial. Heb me nu aangemeld en kan dus nu wel starten denk? Ik denk dat je wel genoeg over me weet.
Laterrz.
xparanoid
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 30 Registration date : 29-01-10
Onderwerp: Re: Trial Legends. vr jan 29, 2010 11:56 pm
Kort maar niet krachtig. Succes denk ik dan maar?:p
st4miina
Aantal berichten : 35 Leeftijd : 29 Registration date : 27-01-10
Onderwerp: Hallo mythizz ofso xD za jan 30, 2010 12:25 am
Vul dit rijtje gewoon in dat weet de rest ook wie je bent ,, nooit denken maar doen
Naam: Leeftijd: Nickname: Vorige nicknames en/of accounts: hoe lang je al speeld: Clanhistory: X-fire/msn: (kan je pme) Motivatie:
Nightsea Admin
Aantal berichten : 88 Leeftijd : 33 Registration date : 09-11-08
Onderwerp: Re: Trial Legends. za jan 30, 2010 4:16 pm
st4miina schreef:
Vul dit rijtje gewoon in dat weet de rest ook wie je bent ,, nooit denken maar doen
Naam: Leeftijd: Nickname: Vorige nicknames en/of accounts: hoe lang je al speeld: Clanhistory: X-fire/msn: (kan je pme) Motivatie:
idd dit zou wel handig zijn
mythiicz
Aantal berichten : 11 Leeftijd : 31 Registration date : 29-01-10
Onderwerp: Info over mij zo jan 31, 2010 5:21 pm
Naam: Daan Smit Leeftijd: 16 Nickname: mythiicz Vorige nicknames en/of accounts: xm1steryz, un4blex, ( op sprank gespeelt ) hoe lang je al speeld: Same ongeveer een jaar, ben ook 8 maande gestopt, speel sinds een maand weer. Clanhistory: Revanche, Legends, Murderation, Reaction, Seek 'n Destroy, Vip nog zootje. X-fire/msn: Xfire = schmitzerr Motivatie: Weer gamen met robin.
P.s. Me computer is weggebracht naar iemand die er verstand van heb, ik krijg nieuwe videokaart en 2 schijven erbij. Alles word vernieuwd. Ik speelde gister op een pc die helemaal naar de klote was, dus niet goed gespeelt. DIT IS GEEN EXCUUS