Ik wou even kwijt dat ik deze vakantie tijdelijk inactief was aangezien ik op een (soort) vakantie was/ben! ben vrijdag pas terug spijt me als het lang heeft geduurt tot dat er gehoor werd gegeven aan een try-out! op het moment is St4miina onze Luiteland! Hij neemt de recruiting op zich! en steld try-out's en trials aan! hoewel hij geen leden kan benoemen!
Ook wou ik even een belangrijke regel extra vermelden:
No Whine/flame in public/funwar/clanwar/eslwar etc! Ook niet op Teamspeak! Ik kan me voorstellen dat er best wat geflame kan ontstaan op teamspeak in verband met sommige "hacker, laggers, buggers en mine campers" die het spel een beetje naar de klote helpt. Ik wil graag er bij benadruken dat flaming etc geen nut heeft. alleen maar je "eigen reputatie" gaat er mee naar bennende en als "bijna'" member ook de onze. Deze regel geld ook als je member word ofcourse! Andere regels kan je altijd nog even na lezen op het forum :
https://legendsclan.forummotion.com/try-outs-trials-f14/regels-van-Legends-t23.htm .Maar vond dit belangrijk om het even te benadruken!