Welkom bij Legends Very Happy

Wil je je registreren? Of inloggen klik dan links onder Wink

Heb je liever deze pop-up niet meer klik dan rechts onder Wink

Nightsea.
Welkom bij Legends Very Happy

Wil je je registreren? Of inloggen klik dan links onder Wink

Heb je liever deze pop-up niet meer klik dan rechts onder Wink

Nightsea.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

pray4merci want to join Legends :-)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
xparanoid

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 30
Registration date : 29-01-10

pray4merci want to join Legends :-) Empty
BerichtOnderwerp: pray4merci want to join Legends :-)   pray4merci want to join Legends :-) Emptyvr jan 29, 2010 10:08 pm

Naam: Jurgen
Leeftijd: 15
Nickname: pray4merci
KD: 3+ (only cqc)
Genre: Man
Vorige nicknames en/of accounts: jurgen0 aka xparanoid (unhandable, lees verhaal hieronder voor meer informatie)
hoe lang je al speeld: kleine 4 jaar
Clanhistory: Op dit account niet. Zoek maar bij ops naar xparanoid en je ziet dat ik al eens eerder in Legends gezeten heb Wink
X-fire/msn: Xfire = jurgen0 / Msn = bleter_fr@hotmail.com
Motivatie: Goed?:p

Nou ik speel al vanaf mijn 11e warrock. Ik begon op het account jurgen0. Na 2 jaar spelen vond ik mijn naam beetje dom dus ik kocht een namechange toen eht net 2 weken uit was. Ik maakte van mijn nieuwe nickname: xparanoid. Toen had ik nog ongeveer 1 jaar gespeeld en daarna had ik een kleine break-out van warrock van 4 maand. Daarna gaf ik mijn neef mijn account xparanoid, die een namechange deed naar unhandable. Sinds kort speel ik weer warrock op het nieuwe account: pray4merci. (omdat mijn neef nog regelmatig op xparanoid/unhandable speelt, en er ook voor betaald had.) En ik had toen meteen een goed smoesje voor een nieuw account, want ik wou toch een beter KD hebben. Op xparanoid/unhandable is/was deze +/- 2. Ik ben zeer ervaren in sniperen. Maar omdat ik, sinds ik nu weer begonnen ben met een nieuw account, esl speel, ben ik liever medic. Ja je hebt 't goed gelezen ik speel ESL (alleen ik heb wel sneaky medicboxe erbij genomen Embarassed)
Nou verder kennen de meeste mensen die warrock al langer dan 1 jaar spelen mij wel. Ik heb zoals ik al vermeld had, in Legends gezeten en ben zojuist gevraagt door Nightsea om weer terug te komen. Dus hopelijk doe ik 't nu zo goed Razz
Ik heb wel TS (2 en 3) maar mijn micro is .. dood, dus praten word niet wat. Uhmz verder PM me maar ingame ofzo voor een try-out? of post hierin. Maar ik geloof dat 't contacteren van mij geen problemen zou opleveren Wink

Groetjes pray4merci.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tectorz

Aantal berichten : 66
Registration date : 27-01-10

BerichtOnderwerp: Re: pray4merci want to join Legends :-)   pray4merci want to join Legends :-) Emptyvr jan 29, 2010 10:52 pm

Leuk testje.
Ik ken jouw wel dan;)
Maar als je goed kan sniperen, waarom pak je dat niet weerop?
st4miina

st4miina

Aantal berichten : 35
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: -_-   pray4merci want to join Legends :-) Emptyvr jan 29, 2010 10:56 pm

Kd maakt niks uit Wink ,, Het gaat om je skillz
http://www.osm.nl
xparanoid

Aantal berichten : 18
Registration date : 29-01-10

BerichtOnderwerp: Re: pray4merci want to join Legends :-)   pray4merci want to join Legends :-) Emptyvr jan 29, 2010 11:11 pm

Nou kd maakt idd niets uit, maar vond 't leuk om te melden Razz
En ik pak het sniperen niet meer op vanwege 't esl spelen.
En sniperen in een room met een m24 tegen al die aw50fs.. gaat 'm niet worden Wink
st4miina

st4miina

BerichtOnderwerp: -,-   pray4merci want to join Legends :-) Emptyvr jan 29, 2010 11:21 pm

Idd Wink
Nightsea
Admin

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 33
Registration date : 09-11-08

BerichtOnderwerp: Re: pray4merci want to join Legends :-)   pray4merci want to join Legends :-) Emptyza jan 30, 2010 4:21 pm

Welkom <3

Ik had alleen een vraagje :p zat jij in de clan toen IK leider was :p of toen bartus/iemand anders :p

Succes Wink
https://legendsclan.forummotion.com
st4miina

st4miina

BerichtOnderwerp: Sniperen   pray4merci want to join Legends :-) Emptyzo jan 31, 2010 1:52 am

pray4merci schreef:
Nou kd maakt idd niets uit, maar vond 't leuk om te melden Razz
En ik pak het sniperen niet meer op vanwege 't esl spelen.
En sniperen in een room met een m24 tegen al die aw50fs.. gaat 'm niet worden Wink

One shot = headshot
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: pray4merci want to join Legends :-)   pray4merci want to join Legends :-) Empty

pray4merci want to join Legends :-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legends
» Justz0r Wants to Join (Y)
» Wel/niet Legends
» Trial Legends.
» Regels van Legends.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum