Naam: Jurgen
Leeftijd: 15
Nickname: pray4merci
KD: 3+ (only cqc)
Genre: Man
Vorige nicknames en/of accounts: jurgen0 aka xparanoid (unhandable, lees verhaal hieronder voor meer informatie)
hoe lang je al speeld: kleine 4 jaar
Clanhistory: Op dit account niet. Zoek maar bij ops naar xparanoid en je ziet dat ik al eens eerder in Legends gezeten heb
X-fire/msn: Xfire = jurgen0 / Msn = bleter_fr@hotmail.com
Motivatie: Goed?:p
Nou ik speel al vanaf mijn 11e warrock. Ik begon op het account jurgen0. Na 2 jaar spelen vond ik mijn naam beetje dom dus ik kocht een namechange toen eht net 2 weken uit was. Ik maakte van mijn nieuwe nickname: xparanoid. Toen had ik nog ongeveer 1 jaar gespeeld en daarna had ik een kleine break-out van warrock van 4 maand. Daarna gaf ik mijn neef mijn account xparanoid, die een namechange deed naar unhandable. Sinds kort speel ik weer warrock op het nieuwe account: pray4merci. (omdat mijn neef nog regelmatig op xparanoid/unhandable speelt, en er ook voor betaald had.) En ik had toen meteen een goed smoesje voor een nieuw account, want ik wou toch een beter KD hebben. Op xparanoid/unhandable is/was deze +/- 2. Ik ben zeer ervaren in sniperen. Maar omdat ik, sinds ik nu weer begonnen ben met een nieuw account, esl speel, ben ik liever medic. Ja je hebt 't goed gelezen ik speel ESL (alleen ik heb wel sneaky medicboxe erbij genomen
)
Nou verder kennen de meeste mensen die warrock al langer dan 1 jaar spelen mij wel. Ik heb zoals ik al vermeld had, in Legends gezeten en ben zojuist gevraagt door Nightsea om weer terug te komen. Dus hopelijk doe ik 't nu zo goed
Ik heb wel TS (2 en 3) maar mijn micro is .. dood, dus praten word niet wat. Uhmz verder PM me maar ingame ofzo voor een try-out? of post hierin. Maar ik geloof dat 't contacteren van mij geen problemen zou opleveren
Groetjes pray4merci.