Welkom bij Legends Very Happy

Wil je je registreren? Of inloggen klik dan links onder Wink

Heb je liever deze pop-up niet meer klik dan rechts onder Wink

Nightsea.
Welkom bij Legends Very Happy

Wil je je registreren? Of inloggen klik dan links onder Wink

Heb je liever deze pop-up niet meer klik dan rechts onder Wink

Nightsea.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Legends history

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nightsea
Admin

Aantal berichten : 88
Leeftijd : 33
Registration date : 09-11-08

Legends history Empty
BerichtOnderwerp: Legends history   Legends history Emptywo feb 03, 2010 6:55 pm

In 2007 werd Legends voor het eerst op gericht door mij (Nightsea) en Markpro Legends history 344608
De clan groeide snel.. heel snel zo snel dat er al gauw een limit aan mensen kwam.
Over het algemeen bestond Legends uit wat oudere mensen.
We hebben met Legends veel ops gespeeld en tegen " toen der tijd" goede clans gespeeld en gewonnen.
Op een gegeven moment stonden we in de top 10 van beste clans op ops (2007-2008).
Niet door alleen tegen noob clans te spelen maar elke match te accepteren. Behalve als we hackers/laggers/mine noobs vermoeden.

Legends is later uit 1 geraakt. Omdat Ik in Dutch Elite ging. Later heb ik Legends weer opgericht. maar nu onder de naam Sprank.
Het nieuwe Legends trok weer veel goede spelers de meeste (ex) leden hebben het ver geschopt. sommige joinde later Dutch Elite andere Remove of andere goede clans Legends history 344608 Legends is uit elkaar gegaan jammer genoeg sommige mensen hun "rivalen" niet konden uitstaan. En er dus steeds ruzie ontstond. Toen Legends uit 1 viel ben ik (weer) Dutch Elite gejoint. Naar een aantal keer Dutch Elite gejoind en geleaved te hebben vond ik het wel weer eens tijd om Legends her-opgerichte. Door dat het Clan systeem er nog niet is hebben we geen clan op ops.warrock Legends history 344608.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://legendsclan.forummotion.com

Legends history
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Legends @ Mw2
» Legends
» Wel/niet Legends
» Trial Legends.
» Regels van Legends.